Какво е флаер

КАКВО Е ФЛАЕР
Флаерите са един от видовете печатни продукти, получили широко разпространение и приложение през последните години.
Представляват малки цветни листовки с оригинален дизайн, представящи някакво събитие или дейност, продукти или услуги. 
Обикновено отправят определено предложение – промоция при вход или покупка на дадена стока.
Флаерът може да е имиджов или информационен, да съдържа цени или само да описва данните и преимуществата на продукта.
Флаерите са един от най-добрите начини за информиране на целева аудитория за предстоящи събития, отстъпки, разпродажби.
Фирмените флаери са необходими за всеки бизнес, който желае да привлече допълнителни клиенти.

ПРИЛОЖЕНИЕ И РАЗПРОСТРАНЕНИЕ НА ФЛАЕРИ
Флаерите са широко използван в развлекателната индустрия и в търговията.
Разпространението може да стане по най-различни начини:
- На рекламни стелажи в обекти (например магазини, аптеки, кафета, барове, кина, театри, нощни клубове, дискотеки, ресторанти, барове)
- По изложения, презентации, семинари, конференции
- Масово раздаване на оживени места, раздаване пред входовете на концертни зали, стадиони, супермаркети и т.н.
- Поставяне в пощенските кутии, под чистачките на автомобилите и т.н.

Важно изискване за получаване на резултат от разпространението на флаери е работата с целева аудитория. За това е необходимо 
правилно да се инструктират промоутърите, които ще раздават флаерите, да се обмислят местата, които ще са най-посещавани от 
потенциалните потребители на вашите стоки или услуги.
    

ДОСТОЙНСТВА И ПРЕИМУЩЕСТВА НА ФЛАЕРA 
Флаерът по своята същност е уникален и неповторим и едва ли е възможно да му се намери аналог. С негова помощ може да се проникне 
в практически всяка целева група. Неголемите размери способстват бързото и удобно разпространение.
Съществуват още множество достойнства, които му позволяват да остане незаменим от други носители на рекламна информация:

~ Флаерите се явяват едни от най-евтините печатни носители с удивителна рекламна ефективност.

~ Към този плюс се добавя възможността читателят да регулира скоростта на получаване на информацията, а също има възможност за 
допълнително разпространение сред приятели и роднини.

~ Цветни и компактни, флаерите са най-краткия път към привличането на клиенти. В сравнение с други видове рекламни продукти, на флаера е 
поместено неголямо количество информaция, но достатъчно, за да се добие представа за какво става дума.

~ Позволяват потребителите да получат информация до степен, в която да направят своя избор на продукт, място за отдих и т.н.

~ Дават стимул за извършване на покупка (например предложение за допълнителна финансова изгода под формата на отстъпка)

~ Увеличават вероятността за повторна покупка.

~ Флаерите повишават тонуса на потенциалните клиенти. Добавят вълнение и зрелищност.

1. МНОГО ДОБРО КАЧЕСТВО, А НИСКА ЦЕНА – КЪДЕ Е УЛОВКАТА?
Едновременното отпечатване на няколко клиентски поръчки в една печатна форма позволява да се постигне оптимален тираж, 
при който единичната цена 
чувствително намалява. Разходите по печата се поделят между всички клиенти, а на реална цена заплащате само хартията и рязането.

2. КАКВО МОЖЕ ДА БЪДЕ НАПЕЧАТАНО НА ФЛАЕРА?
Този размер (10х15 см) е стандартен и оптимален за флаери - той е компактен и удобен за разпространение и съхранение, като същевременно
 позволява да се помести доста полезна информация: схема на местонахождението, описание на услугите, работно време. Може да съдържа 
цветни изображения на предлагана стока, реклама на мероприятия, сезонни отстъпки, празнични акции, разпродажби, а също така е перфектен 
формат за покани, пропуски, програми, упътвания, инструкции и талони.

3. МОГА ЛИ ДА ПОРЪЧАМ ФЛАЕР С ДРУГ РАЗМЕР?
Разбира се. Могат да се отпечатат двойно по-малки в двойно по-голямо количество на същата цена (флаерът А6 ще съдържа две размножения на малкия флаер).
Но тогава поместената информация ще бъде по-малко и детайлите по-дребни. По-голям формат (А5) също е възможен – там цената за определен тираж 
съответства на двойния тираж на флаери А6.

4. ТИРАЖ 2000 НЕ Е ЛИ МНОГО?
По-скоро е малко. Зависи от целевата група и ефективността на разпространението. Но при всички положения важи с пълна сила сентенцията: „Колкото повече, 
толкова повече”. Според известни рекламисти минималния брой печатни материали, който произвежда осезаем ефект е 4000. Не се колебайте да поръчате 
достатъчно флаери. Големият тираж значително поевтинява единичната цена – и това е по-разумното решение вместо скоро след това да печатате още един 
път на същата цена.


Written by

0 коментара: